Bröderna Haaks

Är nyss hemkommen från Afterworken på blue moonbar.
Ikväll var det detta bandet som spelade!

BRÖDERNA HAAKS!
image208

De två killarna längst till vänster, Roger och Mattias gick i samma klass som mig
på gymnasiet, musiklinjen i Uddevalla. Två störtsköna killar!
Det va så kul å se dem igen. Såg dem sist den 25 Maj på min födelsedag.
Bandet de spelar i, tycker jag är väldigt bra och de får verkligen med sin publik!
Var på blue moon med Norrby, Fransson & Jesus.
Jag var dock astrött ikväll men de va ändå trevligt.
Sitter nu och tar en öl här hemma, ska kanske ner och
tjöta med grabbarna senare men vettefan om jag orkar.

Nu ska jag ta mig ett bad!

Pöss


Kommentarer
Postat av: Kamilla

Halkade in på din blogg via en annan och såg detta inlägget. Fyller också den 25:e maj ;D inge intressant så tyckte bara va lite småkul att se när ja halkade in :)
Ha de!

2008-03-15 @ 00:11:31
Postat av: Nora

Kamilla: Jaha ja där ser man, kul!! ha en trevlig kväll!!

2008-03-15 @ 00:57:16
URL: http://noraeriksson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0