En metro???

Jahaa idag på morran har jag, Frida och Alexandra stått vi tåg stationen och delat ut Metro.
Den snygga outfit de stod med avböjde jag, det fick räcka med en keps på hövvet.
Delade ut hela levernasen av metro relativt snabbt men dock inte "Lunds universitets kurskatalog" Av ca 300 kataloger fick vi ut ca 40 stycken. Det fanns inte nåt större intresse av att läsa idem.

Så här såg de ut!


Frida och Alex


Jag står ett par meter längre bort ifrån dom...


Frida uttråkad Alex nöjd å gla

Ja asså de va ju inte de snyggast vad man nu ska kalla de, de som man skulle ha på sig,
Känner inte att "kläder" är de ord jag söker...
De va trevligt tjejjor å så blev det ett klirr i kassan också!!

Ha de fint!

Kommentarer
Postat av: alexandra

hahahahahhahahaha=D

2008-03-12 @ 10:39:48
URL: http://alexjo.blogg.se
Postat av: Sandra S

HAHA niiice, men min keps från berit är ändå snäppet vassare ;).
Sov lite nu stumpan, jag till skolan snart. Precis ätit grekisksallad me "f*ttaost". PUSSSSS

2008-03-12 @ 11:32:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0