Fest å påsk

image234


Jaha då var det alltså påskafton idag då!
Känner inte att det är nåt större att fira men vist är det mysigt med påsk.
En liten påskärring ringde på för en stundsedan å gav mig en gladpåsk-teckning, jättesöt!
Hon fick massa karameller som jag inte rört på evigheter hihi så nu blev jag
av med dom!
Grannen min har nån schalllaschallalaaa fest, herregud, de låter som han försöker joddla!
Men men de verkar ha kul!

Igår fick jag ett infall att jag skulle klippa lugg igen.
Men jag med mina darriga händer och desutom en kökssax..
ja de låter inte bra men de blev faktiskt rätt bra tillslut!

Igår var jag och Maria ute!
KVällen blev inte riktigt som vi hade tänkt oss men de va
jättetrevligt ändå!
Kikade först in på Blue moonbar för att säga hej till några där,
sedan gick vi till Koriander. Det var jävligt mång äckelgubbar ute igår!
Men vi klarade av att få bort dem, men en va envis som fan!
blääää!
Senare gick vi in på harryses och röjde loss lite ;-)

 Lite bilder från igår..






Äta bör man, annars blir man bakis ;-)


mm va gott hahaha


HOCKEY IDAG FRÖLUNDA- FÄRJESTAD!!

HEJJA FRÖÖÖLUUUNNDA!!!


Ha de gött!!


Kommentarer
Postat av: alexandra

ja idag gäller det att Frölunda tar dem, annars blir det rätt surt! Glad Påsk på dig gumman!! Så fin i lugg!! puss!

2008-03-22 @ 13:32:35
URL: http://alexjo.blogg.se
Postat av: frida

ja du va jättefin i lugg gumman, gör-het :) men du e het oavsett vettu :P pusspuss//

2008-03-23 @ 16:32:08
URL: http://fridawarnqvist.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0