Fest ikväll!!!

Igår kväll var jag på afterworken på blue moonbar som vanligt. De va jättetrevligt! Var där med Frida, Elvira och Alexandra! Bandet som spelade va bättre än förväntat. Var inte ute länge alls, åkte hem strax innan bandet slutade spela. Träffade en kollega på bussen hem å de va kul att stämma av läget lite samt få höra lite skvaller!

Idag har jag och Jesus varit på IKEA och shoppat lite. Han köpte dock inget där mer än käk vilket jag oxå gjorde, men han köpte en bärbar dator inne i stan i stället :-)
Ikväll ska jag äntligen på denna fest jag längtat till! Hos Emelie och Tobbe! De ska blit riktigt kul att se vad det är för sjuka lekar de hittat på! Ja de e ju tur att man inte är blyg utan  vågar bjuda på sig själv. Känner jag dom rätt så kommer det vara rätt pinsamma lekar! Men som sagt, det återstår att se!
Har dock ett stort problem om vad man ska ha på sig ikväll.. funderar på att köra detsamma som i går kväll nästan.
Köpte en söt kjol igår som jag funderar på att ta idag med även om jag hade den igår. De skiter jag i så de så!

Sitter nu och kollar på en hemsk dokumentär om en dam som har en enorm tumör.
Jesus håller på att reta upp min hund och kastar saker som hon springer ¨å hämtar.

Nä nu ska jag vara lite social .. men ha en bra kväll!! kraaaaaaaaaaaam!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0