Finns ingen som Du!

image167

Här har vi den finaste vännen som finns, Sandra S!
Sandra  finns ALLTID för mig, även om jag ibland gjort lite dumma saker
och klantat mig. Vill man ha ärliga svar och åsikter ska man fråga henne.
Det är inte alltid jag blir så glad när jag får höra åsikter och svar som
inte stämmer in med mina. Men de jag uppskattar är att vi alltid är ärliga.
En vän för mig, ska inte bara hålla med om allt, 
utan man måste ju stå för vad man själv tycker å tänker!
Och det gör Sandra! 
Våran vänskap är så starkt så det gör liksom inget
att vi inte ses på flera veckor ibland. Vi snackar inte varje dag heller.
Men när vi väl ses, då finns de inte tid för varesig tv eller musik.
Då pratas det i ett hela tiden!! Det finns ingen stop!! :-)
Sandra och jag hade inte den bästa starten som vänner.
Så mycket har vi gått igenom innan denna vänskapens starka band knutits.
Hon är lätt att älska och mamma och pappa ser henne som deras extra barn,
så vi är nästan plastsyskon Haha.
Glömmer aldrig Sandra när vi sa på en middag när mamma och pappa var här 
att vi var tillsammans!
Pappa och mamma blev jätteglada HAHAHAHA!!
Ojojoj de va kul dä!
De blev dock jobbigare å få sagt att de inte va sant!

Du är i alla fall en av de få som jag verkligen tar åt mig av saker du säger. 
Det  hjälper inte att höra massa tjat från massa folk,
men dina åsikter och råd, går rakt in och de får mig att tänka till.
Jag gillar att du är jäkligt skeptisk till nya killar jag träffar.
Du frågar saker som andra kompisar inte alls tänker på.
Tacka Gud för att du fick träffat XXX de va ju en såå kul kväll!
Och att han blev Godkänd! *hihi*


Jag älskar dig Sandra och vad som än händer i våra liv så ska vi fan alltid finnas för varandra!


Ikväll ska vi ha en Nora-och-Sandra-mys-pys-kväll!
Först en afterworkBmB sen hem och mysa å tjöta massa!
Har saknat detta massor!

Ses snart!

Pöss
Älskar dig!







Kommentarer
Postat av: Sandra S

Jag finner inga ord... Jag började gråta när jag läste det, kanske patetiskt men det gick rakt in i hjärtat! Herreguuud fan att man inte är någe vidare på att skriva så man kan skriva nåt fint tillbaka, men jag får försöka ändå! Ja du stumpan min, det är verkligen sant att vi har samma relation även om vi inte ses så ofta, vi pratar konstant och det tar aldrig slut på samtalsämnen. Plötsligt är klockan 2 på natta och man vill ändå inte dra sig hemåt. Jag vet att jag kan uttrycka mig jävligt klumpigt ibland, och att jag blir så fruktansvärt förbannad på de som sårar dig. Helst av vill jag nog bara nita folk. Det är nog mitt svarta blod som talar :) hehe. Nä men ärligt, är det nån som jag ska hålla kontakten med när vi flyttar härifrån så är det dig! Jag vet att jag alltid kan vända mig till dig när jag behöver råd och jag hoppas att du vet att du alltid kan vända dig till mig! Du är ju somsagt min plastsyster och därför är jag extra rädd om dig! Jag längtar så till ikväll, att få ha ensamrätt på dig och bara vara. Det bästa med dig och att komma hem till dig, är att jag kommer hem till mitt andra hem :). Man behöver aldrig göra sig till å man kan bara vara t.om. fisa om man behöver dig ;). Du är en sjukt vacker tjej med en själ som man inte kan låta bli att älska och har ett hjärta som är skört och som jag är lika rädd om som om det vore mitt egna!
Älskar dig min pralin, vi cs snart och då ska vi spana in lammkött som inte borde befinna sig på Bluemoon :)! PUSSS å en bamsekram, och tack för de fina orden!

2008-03-07 @ 14:39:25
Postat av: Ronja

Detsamma, detsamma :)

Sköt om dig!

2008-03-07 @ 15:15:00
URL: http://ronjalindhe.blogg.se
Postat av: Tobias

svar: nice ha en toppenfredag =)

2008-03-07 @ 15:21:58
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/
Postat av: a

hoppas du har en bra dag :D

2008-03-07 @ 15:25:24
URL: http://lolabrin.blogg.se
Postat av: My

såna vänner är dom bästa:D

2008-03-07 @ 16:28:43
URL: http://trion.webblogg.se
Postat av: weronica

svar; jo jag saknar verkligen gbg, jo henne är jag riktigt rädd om :) finns ingen som henne.
tack så mkt, det hoppas jag med. :) tack desamma :)
massa kramar

2008-03-07 @ 16:32:16
URL: http://hedvaalls.blogg.se
Postat av: Sanna

tack :D

2008-03-07 @ 16:39:31
URL: http://melian.blogg.se
Postat av: Dress Like a Princess

Fin bild

2008-03-07 @ 19:43:27
URL: http://dresslikeaprincess.blogg.se/
Postat av: Umma

Meeen så fina ni är på bilden! Fantastiskt med vänner som alltid är där!

2008-03-07 @ 20:41:41
URL: http://umma.blogg.se
Postat av: frida

ja gud vad fint skrivet! blev rörd jag med, hehe :) puss

2008-03-08 @ 00:21:01
URL: http://fridawarnqvist.blogg.se
Postat av: Sandra D

weeee will weeee will fuck youu :) hihi. Grymt band ikväll du, men allra mest den äldre generationen är inga dåliga på att dansa :) hihihihihihihi MYCKE underhållande måste jag säga! Hallååååå vi somnade hahahahahaha, du får inte sätta på en läskig film som jag måste blunda till hela tiden :) då somnar jag jue! Nu ska jag sova vidare, tack för en fantastisk kväll! Du va inte dåligt eftertraktad ikväll du, men du var väldigt vacker så det var ju inte så konstigt! Älskar dig PUSS min sötaste!

2008-03-08 @ 02:37:47
Postat av: Nora

Svar Sandra D??!
Så när bytte du efternamn?Fyllekajja!!
Tack själv för en underbar kväll!
Älskar dig! Pöss

2008-03-08 @ 13:25:36
URL: http://noraeriksson.blogg.se
Postat av: Sandra S

HAHAHHAHA OJJJJ, alkoholen gjorde visst sin rätt ändå :) HAHHAHAHAHHAHAHHA PUSSSS

2008-03-08 @ 14:43:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0