God morrrrron!!

Har sovit som en prinsessa inatt ja! Så himla underbart!
Vaknade för cirka en timme sedan och var på glatt humör och känner mig utsövd!
Nu ska jag ringa till ett företag å stämma av lite grejjer inför hotspot-dagen iskolan framöver.
Sedan ska jag och Sandra S tillsammans gå te skolan och lämna in våra uppgifer!
Ska även leta upp en lärare som är skitsvår att få tag på, blir galen av att alltid missa honom!!!
Ska stå med en hov och lura bakom ett hörn i skolan. Sen fånga honom å kommer inte släppa honom förrän han bokat in en tid med mig då vi ska kolla över ett arbete jag gjort som måste kompletteras.

Vad gör du idag då?


*Kramiiiiizzzar*

Kommentarer
Postat av: weronica

svar; jo det tycker jag med :) haha, det förstår jag. din lirare ;d desamma :)

2008-03-06 @ 10:42:15
URL: http://hedvaalls.blogg.se
Postat av: Sabina

Hej,

Tack för din snälla kommentar. Jag har två Cavalier King Charles Spaniels :)

/Sabina

2008-03-06 @ 12:34:47
URL: http://neville.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0