Halleluja!

 
Erik å jag                            Sandra


Ikväll när jag kom hem från jobbe så blev jag över bjuden på middag hos min älskling Sandra S.
Hon och Erik skulle käka middag å jag fick oxå komma över. Vi käkade potatismos och lammfärs med en asgod sås till! Asså Sandra, du lagar så jävla god mat!! Sedan gick vi hem till Erik och kollade hockeyn, Frölunda mot Färjestad. Fan jävla skit att vi förlorade. Drack vin och whiskey mm sen skjutsade Jesus in oss te shell för att köpa Chips till filmen vi kollade på. Sen vart det många diskussioner om allt och inget. Det var en riktigt härlig kväll må jag säga!
Det är inte ofta vi tre umgås och ikväll va de riktigt trevligt.
Tack för ikväll Sandra & Erik!!!

Nu ska jag sova!!

God natt på dig!!


Kommentarer
Postat av: Dennis

GODNATT..
Fin blogg förästen!

2008-03-14 @ 02:40:57
Postat av: Marina

ja den har så härliga färger :)

2008-03-14 @ 05:08:50
URL: http://www.hennes.blogg.se
Postat av: alexandra

intervjun gick bra...får svar om en vecka typ...=) Inatt var rambo gudomligt duktig, sov i sin säng heeeela natten, och rörde sig inte ur fläcken!=D Ja precis, ignorera honom. Hehe...han slänger sig på rygger så fort jag typ tittar på honom lite strängd, då han vet att han gjort något fel- bra det=D Men det är ju faktiskt ganska kul att skapa en hund som man själv vill ha den, men då gäller det ju att hunden samarbetar. Det gör han, men inte att han lär sig hålla tyst när vi är ute...=S Han är fortfarande för "vaktande"...jaja, det löser sig väl tids nog det med...?=) Ha en bra dag! puss!

2008-03-14 @ 06:48:58
URL: http://alexjo.blogg.se
Postat av: Sandra S

Tack själv gumman! HAHA I´m glad you liked my food :)! HAHAHA har du den bilden på mig?? Hoppas du får en fin dag! Love youuu pusss

2008-03-14 @ 08:01:53
Postat av: frida

jaha vad mysigt med middag då gummsan! själv håller jag på och tvättar och fixar här hemma, är ledig idag.. :) puss

2008-03-14 @ 08:07:04
URL: http://fridawarnqvist.blogg.se
Postat av: Lovisa

ja god natt på dig med =) fast nu är det godmorgon

2008-03-14 @ 10:52:55
URL: http://shusch.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0