Inte knäckt

Förut var jag på mitt favvoställe vid alster och promenerade lite i det vackra vädret, å det var skönt.
Akhela ville bada men de fick hon inte. Stackars hund måste ni tänka som aldrig får bada, men de får hon!!!
När jag kom hem satt jag å tjöta med min vän Joey på msn. Glad att jag har honom som vän.
Så lättsam att snacka med om typ allt!
Sedan försökte jag hitta en snygg bakgrund till bloggen, men de gick ju sådär.. men denna får duga ett tag.


Idag slutade sagan och prinsessan fick inte sin prins.
Men man kan inte alltid få de man vill!
Men jag saknar dig  XXX, du är och förblir en speciell kille för mig!
Så då tänkte jag att vi hoppar direkt in i nästa saga!
Livet är för kort för att slösa bort så man måste utnyttja den tid man har!

Det var en gång en kille som hette Fredrik som bodde i storstaden Göteborg.
Och en dag var han inne på nattstad och fick se Nora och skrev direkt till henne!
Han jobbar som någon slags avdelningschef för nåt med data tillbehör å sånt.
Han gillar, liksom Nora, musik och spelar även trummor och gura!
Kanske de skriver en söt balad tillsammans i framtiden? Kanske inte!
De hade en snabbdejtcentralstationen i Gbg i julas i ca 10 min innan de va tvugna att rusa iväg igen.
Efter den "dejten" fick han mersmak av henne och ville ses igen och Nora lika så.
Men sen var de som allt prat om att ses rann ut i sanden och massa saker kom emellan.
Men NU är de dax att ta upp sagan igen, där den slutade. Så på fredag kommer han till Karlstad och kollar läget.
Nora tycker de ska bli jättekul att få umgås lite mer än 10 min och utan stress.

fortsättning följer...


HA EN BRA KVÄLL!!!


Kommentarer
Postat av: Tobias

svar: du med, ha en supernice kväll :D

2008-03-16 @ 19:50:04
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/
Postat av: Sandra S

Jag vill höra meeeer av sagan :) hihi. nu är jag äntligen hyfsat nöjd me en av uppgifterna.. fyy faaan va skolan är slitsam.. men men man har ju valt det själv. Du är stark min älskling! PUSSSSS

2008-03-17 @ 00:05:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0