Känner mig nere...

image185

I natt kunde jag verkligen inte somna. Kollade på klockan senas 05.28.
Jag kände mig nervös och tusen tankar for genom mitt förvirrade och trötta huvud.
Det finns inget jag kan göra åt det, jag vet, allt ligger i någon annans händer
men jag får snart ett "tuppjuck" av att inte kunna tänka klart.
Känns så konstigt inom mig idag. Känns som jag redan vet.
För det känns inte bra. Det har inte blivit en ärlig chans för dig, kan jag tycka
med tanke på allt som hänt på vägen. Men de va ju ändå så här vi sa.
Det kommer inte finnas nåt svar den dag som är bestämd.
Jag vette fan om jag pallar mer alltså!
Vill skrika ut allt jag känner men de går inte,
det sitter fast inom mig...djupt inne.
Ingen vet vad jag känner inombords. Det finns inga ord, bara känslor.
Och även om jag skulle göra nåt kul å för ett tag lägga de jobbiga åt sidan,
så finns de kvar inom mig..väntar på mig tills jag blir själv och då kommer allt över mig igen.

Ska träffa mitt fadderbarn idag, vi ska ut och gå en promenad.
Hon hatar att gå, men man kan inte alltid ha roligt!
Ska i alla fall bli roligt att träffa henne!

I morgon ska jag jobba med Frida och Alexandra mellan 7-10 å dela ut kataloger.
Sen jobbafritids på Hammarö. Ska i alla fall bli underbart att få träffa alla härliga ungar!!
Det finns inget nästan som är så underbart när man kommer å går över skolgården å de kommer en hel flock med ungar som bara är jätteglada över att se en! Man får ett sånt lyckorus i hela kroppen!
Ska även jobba där på torsdag också! :-)


Orkar inte skriva mer...

Hur är din dag idag?




Ps. Kul att de va så himla många som kikade in på bloggen igår! Rekord, storslaget! Ds.

Kommentarer
Postat av: Sandra S

gumman lilla :(. vet inte vad jag ska säga.... tänker på dig iaf! Jag håller tummen för att det ska gå din väg å att du ska bli lycklig. Det är det viktigaste! PUSS, hör av dig om du behöver prata! Älskar dig

2008-03-11 @ 15:12:25
Postat av: alexandra

ja imorrn smäller det - på med västarna och se skit coola ut=P Ta hand om dig, va inte för ledsen=( kram!

2008-03-11 @ 17:52:11
URL: http://alexjo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0