konstnären nr1

image153

Denna målade jag i paint igår när jag satt å skrev med XXX !
Jag hade förövrigt VG i bild...syns de eller? Haha

Dagen idag har varit mycket blandad.
I morse kom jag försent till skolan, morgon promenaden drog ut lite på tiden.
Klarade mig dock fint för vi skulle byta sal precis när jag kom joggandes i
korridoren iskolan.
Hade ett litteraturseminarie, som faktiskt var riktigt givande diskussioner i.
Vi lämnade dock diskussionerna runt boken snabbt men kom in på
många andra intressanta frågor och funderingar om vårat mångkulturella Sverige.
Efter skolan satt vi i studiegruppen och pluggade...det gick segt men lite fick vi gjort i alla fall.
Jag drabbades av den smittsamma och allvarliga "fnittersjukan"
och råkade smittanågra andra i gruppen också.
det ber jag om ursäkt för!

När jag kom hem satt jag och stirrade en stund och tankarna började kväva mig,
så jag knallade hurtigt runt kroppkärrssjön med Akhela i det underbart härliga vädret.
När jag kom hem dog jag!
Somnade som en stock men vaknade strax igen.

Kvällen har varit tung, men nu jävlar tänker jag sluta räkna hur många dagar det är kvar.
Har stängt av mobilen för att få lugn och ro helt och hållet.
Ibland är de så skönt att bara stänga ute allt och bara mysa till det hemma.
Ska strax lägga mig i ett härligt bad sen förhoppningsvis sova!
Var vaken alldeles för länge inatt IGEN!

Ha en fin kväll ni med!

Pöss och tack Sandra S för att du är underbar!
Älskar Dig!

Kommentarer
Postat av: Sandra S

det är bra gumman! Stänga av mobilen kan va underbart ibland å räkna ner.. ja då går tiden alltid mycket långsammare. typ när man ska koka ägg å man är dööö hungrig :). Hoppas du får en fin dag gumman å att du njuter av solen min lilla stjärna! Nu ska jag flyga upp snart å hoppa jämfota in i duschen, å hoppa hage ut, sedanska jag bege mig till skolan i hoppla steg BAKLÄNGES :)
Älskar dig massoooor PUSS på dig min ögonsten!

2008-03-04 @ 07:27:29
Postat av: Nora

Men lilla fiselisa sicket härligt humör du vaknar med då och inte tala om vilken energi?!!
Ha en kanonbra dag idag! Älskar dig!
Du är den finaste som finns!
Puzz

2008-03-04 @ 11:01:29
URL: http://noraeriksson.blogg.se
Postat av: frida

ja gud ni vilken fin bild du har ritat! :) såg den på msn förut, men inte visste jag att du är en sån konstnärinna! hehe, ha de bra idag, puss

2008-03-04 @ 15:06:06
URL: http://fridawarnqvist.blogg.se
Postat av: Emil

Haha, jag hade också vg i bild(tror jag)!

2008-03-04 @ 22:13:57
URL: http://eliassson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0