Ridlektion nr 1

image229


I eftermiddags kom Maria hit på en kaffe. Senare knallade vi hem till henne och spelade

guitar hero. Förlorade stort mot Maria som var ett smärre proffs!! Men men.. själv satt jag i över 2 timmar konstant och spelade medan hon pluggade! Spelade även en del elgitarr senare och sjung tillsammans, de va kul!!



Senare bjöd hon på middag och Anja kom över oxå. Vi drack vin och sen spelade vi lite till. Trevligt värre, må jag säga! Det är inte ofta jag och Maria ses men de är alltid lika trevlig när det väl blir av!

Senare gick vi hem till mig och tog oss en whiskey eller två och spelade geni. JAG VANN!!!

Sedan vart det ridlektion 1 i sängen! HAHA

 
Ja men kan man så delar man gärna med sig av sina erfarenheter!
Det ser kanske inte så bra ut, men fan va kul de va HAHAHAHHAHAHAHAHAHA vi är ju sååå sjuka!

De sköna med Maria är att INGENTING är pinsamt, man kan snacka om ALLT!

TACK Maria för en sjukt trevlig kväll och för maten och vinet!!
Hoppas vi ses snart igen!!

Pöss och god Natt!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0