Slappar Söndag!

Idag har jag inte gjort många knop! Ni kanske tror att jag är bakis idag men NEJ, INGEN RISK!!
Var hemma hela kvällen igår och bara tog det lugnt. Orkade fan inte med nån fest efter fredagens utekväll med Maria. Låg hemma igår och slöade i soffan och kollade på många av alla de filmer som gick på tv:n igår. Var ut med Akhela och bara mös. Senare kom J från Örebro hit och höll mig sällskap och de va nice.Klockan blev dock väldigt mycket innan jag gick och la mig. Så i dag sov jag ut läääänge. Har varit på långpromenad idag i de soliga vädret!! Sååå skönt!  Sedan unnade jag mig en pizza! :-) Så nu stinker jag vitlök som bara den!!
Men shit va gött de va!

I morgon har ja massa att stå i men ska försöka tänka förnuftigt att ta en sak i taget å få allt
gjort ordentligt istället för att göra allt halvdant!

Fick ett meddelande med denna dikt igår..kanske de är vrålgammal men tyckte ändå den va så fin..tror det har stor betydelse om vem som ge bort den.. får man höra den på krogen av ett fyllesvin blir de nog inte detsamma...

Det sägs att det regnade den dagen du föddes,
men det är fel.
Det var Guds tårar som rann när han
blev av med himlens vackraste ängel...


Nu ska jag fortsätta skriva blajj med fölk på msn.. ha de gött

Kram och god Natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0