Stolt över mitt fadderbarn!

Nu har jag precis varit och lämnat mitt fadderbarn. Vi hade så himla roligt idag. Vi hade inte planerat något alls mer än att hon skulle komma hit. Men jisses vad vi grejjade mkt idag. Först åkte vi och handlade lite. Sen bakade vi en kaka. Och medan den stod i ugnen så fick hon klinka på några av alla de instrument jag har hemma. Hon verkade tycka de va väldigt skoj. När hon spelade gitarr så tog jag ackorden och hon slog på strängarna.
Det lät riktigt bra! Sedan sjung hon när jag spelade. Tvärflöjten var dock lite svår att komma underfund med men de va inte illa för att vara nybörjare. Vi hann även kolla igenom några av mina gamla skolkataloger, vilket hon tyckte va kul. Sedan käkade vi upp halva kakan men hon hade inte riktigt ro att sitta vid bordet utan ville verkligen
sätta "Blinka lilla stjärna"synten. Och det gjorde hon!! Såå grymt envis va hon och de gav ju resultat.
Inte nog med att jag blev stolt över henne för att hon kunde spela och lära, utan Akhela fick för första
gången vara i lägenheten samtidigt som henne. Hon är livrädd för hundar men vi har tränat och nu
går de riktigt bra! De har dock inte hälsat än men ändå!!

Är kanonnöjd med hennes besök här idag i allfall!


*KRAM PÅ ER*


Kommentarer
Postat av: alexandra

mys! vem är detta fadderbarn då??

2008-03-18 @ 19:25:36
URL: http://alexjo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0