Suck å stön!

Nu jävlar har jag tvättat som en gnu idag plus att jag håller på med min städning
som jag påbörjade härom dagen!
Har idag tvättat 7 maskiner, dock inte fulla.
Men ändå, sen ska man vika skiten oxå!
Fy fan säger jag bara, de är ungefär lika kul som melodifestivalen!!


Ikväll ska jag hem till Tobbe


Tobbe hade läst att de va modernt med
hög midja på brallor, så vi kör på de nu vi!

Förutom att flumma ska vi även kolla på denna omtalade melodifestivalen.
*suck*
Men men, de får la gå.
Per kommer oxå dit och han har med sig Rom.
Jisses de kommer gå utför ikväll! Haha.
Farligt värre säger jag bara!!!
Men de blir nog kul!!

Hoppas ni får en trevlig kväll!

Kommentarer
Postat av: alexandra

haha va söta!

2008-03-15 @ 17:20:00
URL: http://alexjo.blogg.se
Postat av: Tu Madre

Nu har jag publicerat resultatet på vem mina läsare tyckte att skulle ha vunnit Melodifestivalen.

2008-03-15 @ 23:14:44
URL: http://www.TUMADRE.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0