Tack för igår & grattis..

Igår va ju sandra här och vi hade kanontrevligt. Lite senare kom även Tomas S över och gjorde oss sälskap.
Satt å tjöta lääääääääääääänge och sandra somnade på soffan hahaha SNARKFIA!!! Men jag vet gumman att du inte sovit på evigheter med tanke på allt tentaplugg.

Idag har dagen varit lugnt!

Fick ont i huvudet på eftermiddagen så jag gick och la mig och vilade.

I morron ska jag på stan med mitt fadderbarn!! :-)


GRATTIS FAFFAR PÅ FÖDELSEDAGEN!!
DU ÄR VÄRLDENS BÄSTA FAFFA!!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Halloj! Vill du vara med och tävla om vårens sötaste underkläder? Då får du skynda dig för i morgon utses vinnaren.

http://flachsan.blogg.se/1206035749_tvlings_dags.html

Lycka till!

2008-03-27 @ 19:55:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0