Underbara ungar!


image200
En teckning jag fick en gång av en av barnen på skolan..

Skrev ju häromdagen om de lyckorus man får när man kommer ut till skolan och när barnen får se en så rusar de fram å ropar Nooooooooooooraaaa och så får man MASSOR med Kramar!!
I LOVE IT! De är så underbara allesammans!
Skolan är förövrigt den mysigaste jag stött på.
Personalen är underbar, alltid känner man sig välkommen dit och
de är så lättsamma och prata med samt att skojja med.
Barnen är ljuvliga och de är så himla bra stämmning i klasserna.
I den skolan skulle jag vilja jobba sedan när jag är klar med min utbildning, helt klart!

Några av dagens sköna kommentarer från ungarna..

En tjej frågar: Hur gammal är du?
Jag: 24 snart 25.
Tjejen: Har du barn?
Jag: Nej!
Tjejen: Va?? Har du inte??? Meh hallå, min mamma fick liksom sitt första när hon va 20!!

Känner ingen press alls...näää då!!

Två killar sitter och bläddrar i en telefonkatalog.

Jag: Hur många personer tror ni står med i den?
Ena killen svarar: OJ ja de är många..160 stycken kanske!
Den andra killen: Meh nääää, de e ju typ 160 personer på varje sida ser du väl!
Den första killen säger: Men de borde la stå längst bak i katalogen, och kollar in sista sidnumret.

Så sköna ungar!

Jobbade från kl 13-18 på fritids idag plus att jag stängde.
Allt gick bra och de va verkligen jättekul att få se barnen igen!
I morgon ska jag dit igen:-)

Jag har kommit på vad som är svaret på varför vissa dagar denna månad är så jobbiga och andra inte.
De dagar jag mått dåligt har jag inte pratat med XXX.
De gånger jag gjort det blir alltid allt mycket bättre.
Du gör mig så glad och jag har verkligen ett stort behov av att få
höra hur du mår varje dag. Jag bryr mig om dig!
Du är en betydelsefull del av min vardag!
Saknar dig!

Nu sitter jag och avnjuter ETT glas rött, hade en liten skvätt över sedan helgen.
Ikväll blir det att läsa och sedan bara dega!.

Hoppas ni har en trevlig kväll!!


 

Kommentarer
Postat av: Anna

Visst är skolan underbar! Barnen också... för det mesta ;). Gött att se dig där ibland, aldrig fel med kollegor som är under 30 - alltså i min egen ålder för en gångs skull!
Vi ses imorgon igen! Ha det bra.
KRAM

2008-03-12 @ 20:31:49
Postat av: Sandra S

HAHAHHAHAHAH det va det roligaste! barn är helt fantastiska men kan oxå va onda små jäklar. Va roligt gumman att du trivs med det du gör! då har du ju verkligen valt rätt! förstår att ungarna är glada när de ser dig, det blir jag me :) PUSSSSS

2008-03-12 @ 20:42:13
Postat av: Mia

Hej vännen...håller med dig om barnen fast jag har äldre så är det ändå något visst.
Har själv suttit här i min ensamhet o druckit klart en flaska från i måndags, två glas blev det, mkt gott. Men men det e tomt här hemma, Adsm jobbar o vår lilla Gramse är hos veterinären, stopp i magsäcken o det är dödligt för kaniner :-( Så nu sitter jag här o tittar efter honom men kommer på mig själv o håller tummarna istället. Ha en bra dag på jobbet imorn! Kram

2008-03-12 @ 21:17:54
Postat av: Björn

Så där. Nu har man sitt din blogg :) Ska göra allt i min makt för att hålla mig uppdaterad in the life of Nora =P Ses imorgon!

/B

2008-03-12 @ 22:00:58
URL: http://svetsern.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0