Utsövd!!

God morgon eller kanske man ska säga god förmiddag?!
I går jobbade jag på Attendo Care vilket var väldigt längesedan sist!
Har ju inte haft tid,men just igår kunde jag!
Det var så kul å få träffa dem och inte minst var de så underbart att få höra att de saknat mig!
Jobbade på och allt gick bra. Envisades med att ta alla trappor istället för hissen vilket va rätt jobbigt med tanke på min mörbultna kropp, men de gick.
När jag kom hem gjorde jag i ordning en asgo baguette. Slog på tvn där "Den sista samurajen" gick och bäddade ner mig i sängen. Åt och läste tidningen en stund, sen minns jag inge mer. Måste totaldeckat!!
Sov som en gris i natt och jag som alltid kommer ihåg vad jag drömt kommer inte ihåg ett skit idag om vad jag grejjat med i natt!

När jag vaknade hade jag en del missade samtal på mobilen, å TUR för er som ringde att jag inte vaknade, med tanke på min sköna sömn hihi!
Nä då hade allt svarat om jag bara hört att de ringde.

Har nyss legat å tjötat en del med Linda G och de va inte igår vi snackade som vi gjorde idag.
Kändes gött!!
Snackade även med Jesus som jag inte snackat med allt för mycket det senaste.
Har ju tyvärr blivit så när man inte mår 100 så blir de lätt att man stänger in sig i sin lilla bubbla och vill vara ifred.
Men vet samtidigt att mina riktiga vänner tvivlar aldrig på vänskapen även om de dröjer länge i bland mellan gångerna vi ses eller snackar vilket jag tycker är såååå skönt. Är väl inte den tjejjen som klarar av att ha vänner för nära inpå varje dag. Oftast blir de då för min del att de blir intensivt ett tag sen dör vänskapen ut på nåt sätt.
Men än så länge har jag inte förlorat nån pga denna situation som är nu, vilket är skönt.

Idag har jag ingen aning om vad jag ska göra. Vill ut och festa men även bara ligga hemma och dega, Vi får se ikväll hur de blir och vad jag känner för. Vill inte boka upp mig på något som jag inte kan hålla, det är bara dumt!

Det enda jag vet som jag ska göra idag är att jag ska ut på långpromenad idag igen.
Mina promenader ger resultat! Har ingen aning om hur mkt jag gått ner eftersom jag aldrig väger mig, men de märks på kläderna ;-) Vill ju inte se ut som en valross på stranden i sommar! Men magrutor är inte min grejj heller... jag vill vara som, jag är typ..de är jag de!

Nä nu ska jag göra nåt av den här dagen!!

Hoppas ni får en trevlig Lördag!
Vad ska du göra idag?

Kram!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0