Våffeldagen!

I morse blev jag väckt av att jag fick ett meddelande på mobilen, åh jag som hade sovmorgon... :-( men men gick upp och ut med Akhela sedan gick jag och la mig igen. Senare åkte jag och Tobbe till Willys och storhandlade massa mat. Känns hur gött som helst att ha typ kött hemma..är rätt trött på att bara käka pasta, potatis eller ris :-)
Sen kom Frida hit och vi gjorde våfflor! Sååå gott de är alltså! Hade sylt och fetgrädde oxå :p det är ju ett måste!


Frida och jag kollade igenom en jävla massa bilder som jag har på min dator å snackade massa blajj och lyssnade på musik! Sen blev de en liten promenix med Akhela oxå!

For senare till Frida för att kolla på hennes och Marco´s nya kattunge. Den var hur söt somhelst!!!!


                                      Bilden är snodd från Fridas blogg!

Tack för en askul dag Frida, du gör mig glad och du är en underbar tjejj!
Fick låna två filmer som jag ska kolla på sedan.
Dagens höjdpunkt var ett sms som hade skickats till min hemtelefon som en dam läste upp med något stel röst:
- Sj, sj, jag har ont i röven!!
Givetvis var de från min sjukavän Jesus. Han har idag åkt tåg till Sandviken för att göra en interjuv å nu sitter han på tåget hem igen. Förstår att han har ont, med tanke på hur mkt tåg han åkt idag!
Ska hämta honom vid busstationen vid 02 i natt!

Lycka Till på Tentan i morron Jesus och Sandra!!!

Ha en bra kväll!!



 


Kommentarer
Postat av: Sandra S

Va söt du är gumman! Tack så mycket men jag kom precis hem :(. erik å jag har skrivit arbete sen åtta i morse, snacka om att jag är trött i hövve! men men nu är det dags för att plugga inför tentan... det blir en lång natt vill jag säga! Ha d bäst, sicken härlig dag du har haft :) blir lite avis hihi. PUSS

2008-03-25 @ 22:12:38
Postat av: frida

ja tack detsamma nora, för dina goda våfflor och fint hemma hade du också! somna inte vid ratten inatt bara ;)

2008-03-25 @ 22:51:22
URL: http://fridawarnqvist.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0