Vårkänslor inne på Bmb..

Herregud sicken kväll det var igår!!
Bandet var asgrymt, speciellt bruden med saxofonen, så jävla cool!!

RYDELL & QUICK


image169

Det är ju så roligt att se de lite äldre som står och hoppar och dansar
som tokar, de verkar glömma av sin ålder och på nåt sätt  tro att de är 18 år igen.
Tycker de är underbart fast väldigt roligt oxå.
Många brutala skrattanfall fick vi igår, må jag säga.

Igår var det som om alla hade med sig vårkänslorna in på bmb,
de va en så flörtig stämning hela kvällen och jag lyckades
även bli så generad av en komplimang så jag trodde jag skulle gå under jorden.
Hade jag varit "vit" hade jag varit poffröd i hela ansiktet,
som tur är så syns det inte när jag rodnar men herregud va jag inte visste vart jag skulle
ta vägen när killen i fråga kom fram och snackade lite och berättade hur fin ja va.
Givetvis sprang man på honom fler gånger sen oxå.
Men bara titta inte röra säger jag bara!
Sandra
och jag hade en kanonbra kväll ute och när bandet slutat spela
begav vi oss hem till mig för att mysa och kolla på film.
Det vart dock inte så lyckat som vi hade förväntat oss.
Satte på en störd film som Sandra va livrädd för hela tiden.
Hon kollade ju knappt för att hon gömde ansiktet bakom täcket.
Sen minns jag inge mer, och inte hon heller.
Vi total deckade och vid 02-tiden vaknade jag av att hon sa att hon skulle gå hem!
Hahaha klockrent jue!
Jag kan ju bara säga att kvällen var i alla fall mer än lyckad
trots att de sket sig med filmen!

Det var så underbart Sandra att få ha dig för mig själv igår och
bara fnissa och kommentera folk som va ute.
Ett stort tack för igår och jag hoppas du sov gott.
Bara så att du vet kommer vi kolla klart på filmen en annna dag :p

Pöss


image168
På bussen hem från stan i går..

Hur var din kväll igår?

Kommentarer
Postat av: Sandra S

Tack själv min sötaste! HAHHAHAHHAHAHA helt sjukt grymt band må jag säga! Och en lyckad kväll, jag njöt verkligen! Tur att vi fick mat, annars hade jag nog dött :) HAHAHHAHA Älskar dig! PUSSSSSS

2008-03-08 @ 14:34:09
Postat av: Tobias

svar: nice :D jag ska vila, vill bli frisk!

2008-03-08 @ 16:12:50
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/
Postat av: hanna

Ingen orsak vad kul att du lyckas fixa din bloggdesign nu :D

2008-03-08 @ 18:09:40
URL: http://hannawernerods.blogg.se
Postat av: weronica

svar; tack så mkt :) desamma :)

2008-03-08 @ 20:45:10
URL: http://hedvaalls.blogg.se
Postat av: Dress Like a Princess

nej men va våra boråsare Rydell och Quick hos er :) vad kul

2008-03-09 @ 09:58:01
URL: http://dresslikeaprincess.blogg.se/
Postat av: Linnéa

tjohej! min dag har hitintills varit sämst, själv då?

2008-03-09 @ 10:29:39
URL: http://trehundra65dagar.blogg.se
Postat av: a

de lät som en mysig kväll :D hade du kul igår då? ;) själv hade jag en suverän dag i göteborg :D

2008-03-09 @ 12:07:57
URL: http://lolabrin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0