Vill inte men Måste!

Idag är de ju fredag å jag är ledig " tjohooooo " :-)
Men de som MÅSTE göras idag, har jag ingen lust med alls.
Nora Eriksson måste STÄDA!!
Jag hatar att städa men älskar att röra till de här hemma.
Trivs när de är lite stökigt.
Tänk vad skönt det var när man bodde hemma å man bara behövde
städa sitt egna rum. Och gjorde man inte de så städade mamma rummet åt en
men de va livsfarlgt, för hon slängde ALLT!
Så de va inte ofta man lät henne städa.
Nu måste man städa allt själv å de suger men de som är bra
är att man kan ju ta en vecka på sig att städa,de behöver ju inte bli
klart idag:-)
När jag ska börja städa så är hopplös.
Hittar nåt som jag ska t ex lägga i en låda så hittar jag nåt där
som jag inte sett på läng och vipps så har jag börjat göra nåt annat och städningen
har blivit lagd åt sidan.. känns detta igen?
Den bästa städningen brukar dock va när man har en tid då man får besök å
man har lite press på sig. Då vet man att det finns inte tid till att grejja med annat.
Jaja nog tjötat om städning!

Ikväll har jag inte fastställt några planer än, har lite förslag men inte bestämt mig för nåt.
De är väl inte helt omöjligt att de blir en liten afterwork sen på Blue moonbar ;-)



Vad gör du idag ?

Kommentarer
Postat av: Mikaelac.blogg.se

hahaha det där känner jag igen. jag e en riktig latmask och jag e svindålig på att ta tag i städningen. kan gå så långt så man ser dammröttera i hörnen seriöst. :P idag kurerar jag med hemma, halsont o krasslig, försöker bedöva halsontet med lite öl för tillfället;) haha. Puss stumpan

2008-03-14 @ 19:00:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0