Fisketur

Har i eftermiddag/kväll fiskat lite.. drog till mitt ställe där jag brukar åka när jag vill vara ifred.
Det är så fint och tyst å skönt där. Det enda som vart ett misstag, var att ha med Akhela när jag fiskade hon blev såååå rastlös :-( men men nu vet jag det till nästa gång!
Det blev ing napp men de va skönt att bara stå och kasta lite...å tänka. Det är nog den bästa platsen jag har då jag vill tänka och bara filosifera lite.

tog några kort hur de ser ut där..


Såg en hare och fyra rådjur oxå :-)

Så inte gjorde de nåt att jag inte fick nån fisk hehe
Ikväll har jag inte gjort så mycket, ska snacka lite med Johannes tänkte jag innan jag går och lägger  mig för kvällen.

God natt och sov så gott!!!     

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0