God kväll!

Var hos pappas polare förut och matade fåren och de va så fina.
Denna daman ska lamma närsomhelst! :-)



Sen tog vi en promenad ut i får hagen för att få se de ena lammet och givetvis var fåren och lammet längst upp i den stora hagen så de va en bit att gå, men de va bara skönt!



Sen när vi kom hem började pappa grilla och mamma laga resten av  middagens godsaker.
Själv gick jag över till granner för att snacka lite skit! :-)

När jag kom hem var maten klar och de luktade grillat och vitlök i hela huset! haha


De va snuskigt gott må jag säga!!  Å inte tala om efterätten!!!!

Rabarberpajj mm mm mm

Nu är jag tok mätt och orkar inte flytta mig en meter!
Vettefan om jag orkar åka till Götet ikväll...men men..klockan är ju bara barnet så vi får väl se!!

ha en fortsatt trevlig kväll!!'

pösshajjj

Kommentarer
Postat av: Sandra S

Hej gumman!
ÅÅÅÅ sicka söta får :), och så god maten såg ut... nu blev jag hungrig!
Va härligt att se att du haft det bra hemma! saknar dig, vi får försöka ses snart tycker jag å njuta av att vi bor så nära varandra ;) Puss min söta!!!!!!!!!!!!!!

2008-05-05 @ 21:06:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0