God kväll!

Det vart ingen bio ikväll, men fick se filmen jag ville sett på bio, hemma!
Vi såg :
image411image412

Tycker den va helt okej faktiskt! :-)

Efter att vi sett filmen så åkte jag till en polare och mös och käkade pizza:-)
Kan ju bara säga att den pizzan smakade så underbart gott!
Har inte käkat det på evigheter. Beställde från flamingo som jag alltid beställer ifrån
och jag tog min favvopizza en "Rudsvägen", låter la inte särklillt gott och kan även hålla med om att
det inte är nåt vidare bra pizzanamn, men god är den.
På den är det tomatsås, skinka, ost, färska champinjoner, oxfilé och bearnaisesås. Men såsen skippar jag!

Det var roligt att sitta och stämma av läget lite eftersom de va längesedan vi sågs.

Nu ska jag slänga mig i sängen, är helt slut! Trött som bara den!!

Kram och godnatt!

Kommentarer
Postat av: J-z

Sakta i backarna!

1: Bor du hos mig?
2: Har kvinnan med huvudroll fått ett finger i ansiktet?

Hoppas på svar inom kort

Mvh

J-z

:p

2008-05-19 @ 20:07:37
Postat av: Nora

Svar till J-z:

1) Ja jag bor hos dig ibland!
2) Japp hon har fått ett finger där för hon ville ha det så! Så de så!!!

Nu kommer mina frågor till dig:
1) Åker du med ner på Fredag?
2) Vilket kom först, hönan eller ägget?

2008-05-19 @ 21:41:46
URL: http://noraeriksson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0