Hus till salu på Tjörn!

Internetet gav upp hemma så jag har inte kunnat säga vad jag gjort under helgen så nu kommer en liten uppdatering för er som vill veta!
Fredagen den 2/5 åkte jag på kvällen hem till Frida, Ander och Joel och grillade.
Hade innan dess kört mamma och pappa på kalas ute till Almön. Vi åt gott och Joel var på stråladnde humör ävem om han inte fick äta den goda maten som vi åt.
Efter maten tog vi en promenad till havet som inte ligger alls långt ifrån deras hus. Huset är för övrigt till salu om någon är intresserad?!!

Huset ser ut såhär


Givetvis är det havsutsikt!

Lite bilder från promenaden



Sedan var det dax för Joel att sova

Och Frida och jag satte oss och kollade på tv en stund. '
Senare åkte jag hem och kollade på tv.
Kollade på 2 avsnitt av Anna Pihl, de är bra tycker jag!

På natten sen hämtade jag mor och far, sen blev det kudden!


Åkte förresten aldrig ner till Götet å träffade Fredrik utan drog till Kungälv hem till Tommy och kollade på film istället. Det var mysigt att bara slappa i fula myskläder och dricka kaffe och snacka skit samtidigt som vi kollade på film.
pöss hajjj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0