Jävla skolarbete å skit!

image400

Nää nu orkar jag inte mer skola! De stinker skitsnack och de känns inge kul alls.
Håller minen uppe i skolan endast för att kämpa så detta blir klart så man
kan dra å ha sommar lov med gott samvete sedan!
Tråkigt nog så valde den bästa tjejjen i studiegruppen att göra ett eget arbete
istället för att göra det tillsammans. Å jag önskar att jag oxå gjort det!
Då hade arbetet varit klart på 2 dar max!
Men men nu är de andra nästan klart i alla fall men de är inte
lätt att få 6 personers olika viljor enade till en!

Jesus kom över igår och höll mig sällskap en stund här och han hade köpt med sig mina favvo chips!!

image402
MM MM MM säger jag bara!
Vi kollade på 3 avsnitt av Sthlm på svt.se de va bra tyckte vi båda två. Kommer 3 delar till så de ska jag oxå se
när de kommer!

Senare Igår kväll satt jag och skrattade högt här hemma själv efter att Patrik hade gått hem.
Satt och skrev med en granne, på "efterfesten" och han hade ett så himla roligt problem så jag dog av skratt.
För på natten när han inte kan sova och man ligger och vrider sig så va de inte bara han som vred sig och inte hans kallingar hahaha de satt alltid helt galet för han inte kan ligga still om kvällarna när de är svårt att somna.
Jag kom med ett förslag att kanske prova köpa tajjtare kalsonger och då fick jag en syn i mitt lilla hövve som
ledde till ett skrattanfall som sent lämnade mig!
typ ett par såna här 4 storlekar för små så de verligen sitter fast hahha

image401

HAHA de är ju såååå fula!

Ett annat alternativ är ju att sova utan?!

Nä nog snackat om detta, men kul var det i alla fall igår, tack för de!

Nu ska jag sova en stund, sedan ska jag till Mariebergsskogen och ha avslutning för
de där fadderprojektet jag varit med i.

Natti så länge!


Kommentarer
Postat av: frida

haha, den bästa tjejen. jo jag tackar :P puss på dig gumman för att du e så go!

2008-05-15 @ 21:58:52
Postat av: H

VAD??? De kallingarna? FULA??!!! Vad säger du??? Okej... bra att man beställde tiopack från Ellos!

Skit också!

2008-05-20 @ 01:13:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0