Längtar till sommaren!

image404

Hallå jag är snart 25!!
Känns som ja e 16 år eller nåt hahaha
Men har kommit på att jag kommer aldrig växa ifrån mitt barnasinne, de kommer finnas
i mig hela livet tror jag. Hoppas de i alla fall!!

Jaha då va de fredag då, men de känns de inte som.
Somnade jättesent igår, jesus kom över och höll mig sällskap å vi satt å snacka massa blajj.
Tog en snygg bild på Akhela igår när hon sov. En ny sovställning som jag inte sett henne använda innan!

image405

Jag tycker inte de ser så bekvämt ut, men men.. hahaha

Längtar som bara den tills nästa fredag och helg!
Då ska de grillas och mysas med mina nära och kära!
Det ska bli sååå skönt att komma bort från denna skitstaden ett tag och bara ha mysigt och roligt!
Har fått lite kul förslag att göra i helgen oxå men vet inte alls vad jag ska göra.
känner mig inte på humör att göra nåt alls mer än att slappa, men
de återstår att se. Man kan ångra sig snappt! I alla falla jag :-)

Jag vill inte vara en fattig student längre!
Jag vill jobba och tjäna massa pengar å köpa hus och allt de där!
Tänk va skönt att ha en egen trädgård så här års, då man kan vara ute och grejja
och fixa så de blir fint inför sommaren!
Men jag kan ju grejja i trädgården hos mamma och pappa i sommar :-)
Det är ju till och med kul att klippa gräset nu när man inte är van vid att göra sånt.
Förr så va de fan ingen som ville klippa de när man bodde hemma och var man tvungen så
va de skittrist! hehe Bottenmåla båten, som jag gjorde sist jag var hemma, va inte heller
nåt man erbjöd sig till frivilligt!
Nu menar jag inte, mamma och pappa, att jag vill klippa gräset hemma hela sommaren bara för att jag
skriver att de är roligt!

Ha de gött hajjjjjjjjjjjj   



Kommentarer
Postat av: Mikaelac.blogg.se

haha har du aldrig sett en sjuk sovställning förut så ska du se min! jag sover som en KYCKLING! med händerna instoppade i armhålorna HAHAHHA. jag dör av skratt när jag tänker på mig själv, men sanningen är att jag sover så ibland! hahah

2008-05-17 @ 19:37:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0