Min 25års fest

Sandra fick duscha mitt hår för de va svårt att göra de själv med en hand...!
Sket i att sminka mig sen satte jag mig ute i solen och tjötade med dem tills Sandra va klar. När Nina kommit oxå blev de Champange och lite tilltugg ute! Vi skålade och hade trevligt!


Sen sa mamma att de va dax för nåt. Hon hade gjort en tipspromenad i trädgården hihi så kul!
22 frågor i allmänbildning! Jisses tänkte jag, då är jag KÖRD!
Alla började leta frågor, hon hade ju inte satt upp dem så de syntes utan de va svårt att hittta, å alla va inte så lätta heller. Men när vi samarbetat lite och hjälpts åt att hitta alla frågor fick vi lämna in dem.

Då satte Kallekalle och Abbe upp en krocketbana! Å då spelade vi 2 och 2..jag och Nina fick vara i samma lag..invalidlaget! Hon hade en bruten vänsterhand och jag skadad högerhand haha, Pappa och Sandra spelade i hop och Kallekalle och Abbe spelade ihop.
Jag och Nina ledde storslaget, men sen hände de nåt...vi kom sist :-(
Spelade tre olika banor och under den tiden hann de hända mycket..Pappa och Nina hade fått nya namn av stollen Abbe.. helt plötsligt kallades Nina för BIBBI, fråga oss inte varför, men de ledde till att alla sa de sen. Å pappa kallade han Bobbo! Jag dog av skratt! Alla skrattade sjukt mycket hela tiden för ingen var seriös utan alla va skitroliga och bjöd på sig själva!
Men sen vann vi!!!


Sedan spelade vi även Kubb!
Men de gick inte alls så bra!
Killarna mot tjejjerna! Pappa är ju en hejjare på de där alltså!
Jaja men de va kul ändå!
Men när vi satt inne senare så spelade vi ett spel som jag redan innan visste att jag skulle vinna, så då spelade vi sällskapsspelet ALIAS! Abbe och jag spelade ihop och vi vann storslaget!
Jag äger på ALIAS, Så de så!


Mellan spelomgångarna var vi inne och käkade på vår inglasade altan.
Vi började med Grillat kalkonbröst samt fläsk kareé, klyftpotatis, grekisk sallad, å massa annat gott!

Sedan var det Rabarberpajj och vaniljsås, hemma gjord pajj och egna rabarber så klart!
Sist men inte minst var de Marängschwiss med färska jordgubbar på!! MM MM MM!!!!
Min pappa är bäst i världen på att grilla! De va sjukt gott!!
Å resten av all mat som mamma stått och grejjat med, ja jag vet inte hur jag ska kunna tacka för allt ni gjort för mig inför denna dag! Allt var perfekt!!! Precis som jag sa att jag ville ha det!
ÄLSKAR ER MAMMA OCH PAPPA!!!
Och även ett STORT TACK SANDRA för att du hjälpte mamma så mycket!!!
Love ya´



TACK UNDERBARA:
MAMMA, PAPPA, SANDRA, NINA (Bibbi hehe) ABBE & KALLEKALLE
FÖR EN GALET ROLIG 25ÅRS-FEST!
NI ÄR UNDERBARA OCH DENNA DAGEN KOMMER JAG ALLTID ATT MINNAS!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0