Min födelsedag! 25/5

image491
Vår flaggstång:-)

Satt uppe ett bra tag på festen, och när Nina gått hem och mamma och pappa lagt sig så satt jag och Sandra på mitt rum och snackade och drack öl, medan Kallekalle och Abbe sov.
Rätt som det var somnade Sandra, undertiden som jag höll på att prata med henne, men jag fattade inte att hon somnade så jag sa att de va väääääääääääldigt oförskämt att somna när jag pratar med henne, men hon lyssnade inte utan låg bara som en dö sill med värsta smilet på läpparna så jag trodde hon drev med mig.
Sa till henne att : Jag räknar till fyra sen häller jag öl i ditt öra! Ett, tvåååååååååååååååååååå, treeeeee, fryyyyyyrrrrraaaaaa *så hällde jag öl rakt i örat på sandra*
Då flög hon upp och såg jätterolig ut HAHAHAHAHA dock hade hon något bitter min tsss
hon sov visst haha!
Somnade i alla fall efter ett tag. Dagen efter vaknade vid ganska tidigt, mamma och pappa var inte hemma, och jag och sandra tog en morgonpromenad på tomten med akhela i pyamasen. Sen kom grabbarna oxå upp. Vi gjorde i ordning frukost och satt ute och åt. De va ju strålande väder även då!!!



Sedan efter att vi käkat och bäddat å lite så for vi till havet för att fiska krabbor, vilket ja älskar!!
Ja barnslig, de är jag och det tänker jag vara hela mitt liv!!!

image485

Det fanns krabbor men de ville inte bli uppfiskade så vi fick inga, bara såg dem!!

Sedan när va gav upp och slängde i alla våra använda musslor kom flera stycken krabbor, sååå typiskt!
Men men, vi åkte hem och Kallekalle och Abbe åkte hem till Uddevalla.
Sandra och jag åkte hem och tog en promenad med Akhela!


Vi gick och kollade på kalvarna och lite så.. sedan var de fotografering vid våra syrener hemma!


Pöss

Kommentarer
Postat av: Mikaelac.blogg.se

ÅÅÅÅH jag bara ÄLCKAR att fiska krabbor!!! hihihi, jag blir som ett barn direkt jag kommer till kusten, är alltid först med att springa till bryggorna och fiska krabbor och försöka fånga fiskar med håven, HAHAH.

2008-05-27 @ 20:04:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0