Morgonrock i mitt i city!

Jaha då har man varit iklädd i endast morgonrock och underkläder inne i mitti city idag och stått och delat ut kataloger för sommarens olika underkläder och biikinis, utanför Change!

Frida jobbar ju där och undrade om jag skulle våga stå där och dela ut kataloger iklädd med kläder från butiken.
SJÄLVKLART vågar jag det! Jag är inte blyg av mig!

Så här såg de ut



Har fått en jäkla massa komplimanger idag och även en massa flörtningar!
Höjdpunkten var ju ändå när en söt kille kom fram och sa hej och frågade om jag kände igen honom...
vilket jag givetvis inte gjorde. Men så sa han bara att han skulle höra av sig sen..hm... har han mitt nummer??
Fattade ingenting förrän han kom förbi igen med sitt leende och förklarade hur han visste vem jag var och då kom jag på att oj, de hade jag glömt, eller oj va de du! ! hahahaha
Det har varit en bra dag och jag skulle lätt kunna göra om det!
Fick en kanonsnygg Bh från Change idag och den sitter perrrrffaaa.
Fick även provat ut vad jag har för storlek, och de stämde inte in med den storleken jag trodde att jag hade!
Herregud! hahaha

Nu ska jag iväg på en bankett och käka och dricka gott!
Måste kila nu!

Ha en bra kväll och Tack Frida för idag!
Det var jätteroligt!

Pösssssss Hajjjjjjjjjjjjjjjj

PS. Kul Abbe-aparm att ni kommer på lördag, det ser jag framemot!!! Ni är sååååååååå välkomna!!! DS.

Kommentarer
Postat av: Mikaelac.blogg.se

hörru pudding! det hade jag velat sett och jag hade mer än gärna tagit emot lite underkläder därifrån, skulle också vilja gå iväg och se vad man egentligen har för stl. man kanske använder alldeles fel. jag underskattar nog min tjockhet:P haha. kom gärna förbi och hälsa på mig i huset nån dag!! Kramkalas

2008-05-17 @ 19:30:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0