Musikvideoinspelning och Thaimassage i morron!

image495
Bilden togs ute idag i skolan, en grupp i klassen valde att redovisa ute!
Det var ju så härligt väder ;-)


 
Idag hade vi vår redovisning och även den sista obligatoriksa lektionen!
Det var riktigt gött och efter ett enskillt samtal med läraren sen så fick jag jättemycket beröm och det värmde!!
Känner just nu bara: FY FAN VA JAG ÄR BRA!

Dagen har varit bra, men har även varit jälkligt bitter på en person som är så himla knepig just nu.
Kanske de har med att de är mycket nu innan sommarlovet...?
Orkar inte bry mig, men ändå tar det energi från mig.

I morgon ska jag ner till Change och tjöta med Frida och även prova ut lite kläder till modevisningen!
Efter det så blir det Thai massage! i 50 minuter! Det ska bli gött dää ;-)

Sen ska jag och Henkebänk ut och spela in en musikvideo :-)

Ha de gött hajjjjjjjjjj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0