Nola Eliksson!



image497

Nu har jag precis kommit hem från en 50 minutersThaimassag, och de var jäkligt dumt av mig att
envisas med att vara rädd för denna massage hela natten så jag inte fick sova mer än 3 timmar.
Det var ju jätteskönt!!!
Visst gjorde de ont många gånger med den smärtan va ju mer skön!
Klarade dock inte hålla masken när hon kom till låren och skulle massera, då började jag skratta!!!
Hon frågade om jag va Siitttlig..(kittlig) hihi så sött!
Å när jag kom dit frågade hon om de va jag som var Nola Eliksson!
När jag kom dit hade jag håret uppsatt i en snygg knut typ.. men när jag gick därifrån
hade jag världens knullruffs!! Hon bad mig att släppa ut håret så blev jag masserad i hela hårbotten å de
va så skönt så jag va nära på att somna!
När de var färdigt och jag gick ut för att ta på mig skorna å åka hem såg jag i spegeln världens frissa hahaha!
Tänk om jag inte sett de utan gått ut sån?!! Jisses folk hade ju seriöst undrat..



image499

SÅ TUSEN TUSEN TACK SANDRA MIN ÄLSKLING FÖR ATT DU

GAV MIG DETTA
OCH DET VAR MER ÄN UPPSKATTAT KAN JAG

SÄGA!
DU ÄR UNDERBAR OCH JAG ÄLSKAR DIG!















Skulle ju åkt ut och spelat in en musikvideo med Henkebänk nu, men eftersom det är lite molnligt så avvaktar vi ett tag! Men jag hoppas det blir bättre lite senare. Tror jag ska lägga mig och sova en timme nu!
Är helt slut!

Pöss hajjjjjjjjjjjj



Kommentarer
Postat av: Sandra S

HAHAHAHA skönt att du slapp papperstrosor :). Va skönt att du gillade det, hoppas att ryggen mår bra ett tag nu åtminstone!
Älskar dig, nu måste jag plugga till min tenta. Ditt inlägg fick mig att skratta lite dock ;). hihi PUSS

2008-05-29 @ 15:10:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0