Roadtrip

I fredags så for jag och Sandra på en roadtrip ner mot Tjörn!
Första stoppet gjorde vi faktiskt redan på bergvik då vi köpte en mors-dag-present till min mamma.
Köpte en pyamas där de stod världens bästa mamma på! För de är hon jue!
Sedan åkte vi neråt. När man åker bil med Sandra så tänker man inte på att man musik och så för de har vi inte tid att lyssna på. Vi pladdrar så bra själva och musiken hade bara stört allt VIKTIGT som vi pratar med hahaha
Det var någon cykeltävling och de var fullt med cyklister på vägen och vi tutade, och de vinkade!


Nästa stopp gjorde vi i Mellerud BLOMS. Blom är en kanonkul affär som har typ allt. Skor, kläder, prydnadssaker, och massa annat. BILLIGT ÄR DE MED. Men de jag och Sandra tycker är roligast är att de har kläder som är stora som hus! Vi kunde inte motstå att dokumentera några snygga kläder som vi fann!

 


Vi hittade lite annat "fint" med!



Efter att ha skrattat så vi fick ont i magen gick vi ut ur affären och åkte mot Tjörn.
Jag och Sandra skojjbråkade tidigare i veckan då ja sa att nä man jag släpper av dig när vi nästan är framme
så får du leta dig hem till mina föräldrars hus!
Så när vi började närma oss vårt hem så stannade jag bilen och släppte av Sandra.
Lite skrajj va hon, men så kom mamma med sin Cab.
Det är mammas stolthet den där bilen!
Så sista biten fick Sandra åka nercabat med mamma i hennes bil.
De är ju inget märkvärdigt, men lite kul var de och sandra uppskattade de och mamma tyckte de var jätteskojjigt!



Körde sedan hem och när vi kom hem så blev vi varmt välkomnade av min mor och PAPPA VA HEMMA!!!
Han skulle inte kommit hem förrän på lördagen för han var egentligen på kurs men ville inte
missa nån tid av den jag var hemma, så de va verkligen en överraskning!
Älskar dig pappa!

Mamma visade Sandra runt i huset och jag gick ut med Akhela och lekte.
Sedan åt vi en kanongod middag på altanen, brockoliepajj med en jättegod sallad och massa annat gott!
Vi åt och åt och åt tills de inte gick ner nåt mer!
TACK MAMMA FÖR ALL GOD MAT!!!
Du äger i köket, älskar dig!!

Satt där ute och snackade skit till halv tre på natta!
Jisses vad tiden gick!
Pappa gick dock och la sig tidigt för han skulle iväg dagen efter en sväng till den där kursen.
Somnade sent, men gött va de att få sova i sin hästenssäng med Sandra vid min sida :-)

Slut på fredagen!





Kommentarer
Postat av: Sandra S

HAHA, jag älskar bloms :). Tack för att jag fick följa med till Tjörn, det var verkligen kanon vackert, fantastiskt sällskap, underbar mat, lättälskade vovvar och precis som hemma hos dig i Karlstad känner mig sig som hemma även hos dina föräldrar! Det var helt klart den bästa helgen på länge, med sådana föräldrar och sådan dotter, kan inte bli bättre. Jag diggar familjen Eriksson så är det bara. Puss min älskling. Till sommaren får jag bjuda er på mat!

2008-05-26 @ 20:10:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0