Robin Thicke med låten angel, är kvällens låt!

Ikväll har jag varit på afterworken och lyssnat på bandet Tredag.
En helt okej kväll men dock väldigt trött!
När jag kom hem gick jag ut och gick med Akhela i regnet och sen in och la mig
i ett varmt bad. Det är bara lugna fina låtar som spelas här hemma idag och de är
så underbart att ta de lugnt bara.
Ska ner till Change, i mitt i city och hjälpa till där i morron en stund.
Ska prova ut lite underkläder som jag ska ha på modevisningen oxå, så de ska bli kul att se vad det kan bli för nåt!
En av kvällens favoritlåtar är denna:

Robin Thicke med låten Angel!



GOD NATT!!!

PÖSS HAJJJJJJ

Kommentarer
Postat av: Markus (Abbe)

Tjo!

Tänkte bara säga att jag ser fram emot du vet vad. Utan att säga för mycket, kan bli toppskoj! Jag och Kalle har provfestat för att se att vi klarar trycket, och det kan du ge dig på at vi gjorde efter flera månader i torrt tillstånd! Så jag kommer ha skoj. Jag ringer dig imorgon! Hej på dig! /M

2008-05-17 @ 00:59:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0