Sista obligatoriska lektionen i morgon!

YESSSSSSSSSSS i morgon är det den sista obligatoriska lektionen så efter den kan man ta sommarlov om man vill hehe men vi får se hur ja gör med den saken. Har lite kvar att göra så jag tar nog inte sommarlov riktigt än.
Men gött ska de bli!
Har idag suttit i skolan och planerat hur vår redovisning ska se ut i morgon och jag hoppas att det kommer gå bra!

image496

Har ikväll suttit skrivit en del med Henkebänk och han har en hel klar bild av en musikvideo till en av mina låtar som vi ska filma nån dag. De ska bli spännande!
Fick se en tanke bild som såg ut såhär

image492

Haha säger inte så mycket ellerhur? Men jag och Henkebänk vet... hihi
Han kan ju sånt där så jag litar helt och hållet på honom om den saken.
Har märkt att jag inte fått lön från mitt ena jobb å de ska jag verkligen se till att få!!
Illa illa säger jag bara, men nåt måste gått fel!

Ikväll har jag ätit nåt vääääldigt gott men dock inte så nyttigt!
Köttbullemacka med gurkmajonäs!! MM MM MM å sen lite Mangosorbe oxå hihi

Har även blivit med bjuden på en fest på lördag på orust, men jag tror inte jag kan komma tyvärr.



Det är båtrace :-) men de låter ju lite farligt hehe men de e klart, att de hade varit grymt kul att vara med men de blir nog att vara i Karlstad i stället ett tag till.
Ska eventuellt med Sandra och hennes klass på grillfest på lördag så de finns ju lite alternativ!

Nä nu blir de kvällspromenad sen sängen!!!
Ska vara i skolan till 17 i morron.. blääääääää

Å Grattis BYXAN (BYZ) förrästen på födelsedagen!!!

Ha de bra pössshajjjjjjjjj


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0