Skitsnack e inte min grejj!

Nä nu har ja bestämt mig för att ta tag i de som stör mig!
Känns som de tar en jävla massa onödig energi att de är så dålig stämning i
studiegruppen och alla verkar snacka en jävla massa skit! Moget! Nä de är de INTE!
Så nu har i alla fall JAG sagt ifrån och varit ärlig mot de som jag känner inte bidragit tillräckligt.
Vi har fan inte mycket kvar nu å stället för att de ska bli skit borde vi istället snacka om PROBLEMET, istället för
att snacka om vem som gör vad eller hur mycket den är borta och så vidare.
Jag kan tycka den som tror sig vara mest engagerad inte varit så delaktig innan och då känns de så jävla
dåligt att den personen ställer en massa "krav".
Men det är ju bara att inse att man kommer möta såna här människor genom livet om och om igen och det är lika
bra att man vänjer sig att de finns människor som man kommer mindre bra överens med.
Vilket min kloka mor ofta påminner mig om när jag ringer henne och spyr över vissa jag måste, umgås med bara för att man har nåt skolarbete gemensamt.
Frida känner jag i alla fall att vi är lika, vi stöttar varandra och snackar inte skit om varandra, vi är ärliga mot varandra och det uppskattar jag stark.
Hon gjorde en kanoninsats i vårt arbete idag och jag blev så glad över att hon fick till de så perfekt!
Tror de hela kommer bli bra i slutändan med detta arbete men de krävs att vi är tydliga, raka och ÄRLIGA, när vi sitter och snackar.
Någon besitter massa bra information och kunskap och ideer men säger knappt ett ord när vi diskuterar, men fine, då får man la dra ur männsikan de man vill veta då. Alla knep får vara bra nu för att alla ska kunna vara delaktiga.
Alla är inte som mig som kan babbla hur mycket som helst om vad som helst och är grym på att komma på ideer, men de är ju bara lösa ideer och inget jag bestämmer att de ska vara si eller så.

Har i alla fall varit och jobbat idag på Hallersrud och det va så skönta att komma tillbaka till mina älskade ungar som förgyllde hela min dag idag! För jag vart inge glad över ett sms jag fick i morse av en i studiegruppen..nån hade fått alldeles för mycket luft från vart, har jag fan ingen aning. Man ska tänka sig för vad man dömer andra för! Bra om man tänker över hur man själv varit! Så de så!

Jag blev idag målad av en tjejj på skolan med vattenfärg haha jag såg inte klok ut men kul hade hon!
image398
image399

Det skulle föreställa en häxhand som blödde och hade rödahund... haha sicken fantasi!!!


I helgen kanske jag får beök av nån jag håller av, men de återstår att se!
Jag har en hel del att grejja med och de har ju han med, men vi får se.

Nu ska jag försöka hålla humöret uppe och skita i de som var tidigare idag!

Tack å hejj...     

Kommentarer
Postat av: M

Oh, vad nyfiken jag blev? Vem kan det vara? Inget stolpskott, hoppas jag. Kram

2008-05-16 @ 11:24:47
Postat av: B

Du är DUKTIG, tycker jag. Uthärda! Kämpa på, snart blir det kul....

2008-05-16 @ 11:26:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0