Sol sol sol och jag har ett strålande humör!

Äntligen är de dax att åka hem till underbara Tjörn!
Har dock inte packat än.. har ingen aning om vad jag ska ha på mig i morgon. Helst vill jag bara ha nåt bekvämt å halvsnyggt. Få la se vad det blir! Badkläderna är framlagda i alla fall för åker jag ut med båten så är risken stor att jag dyker i för att ta årets första dopp i havet!
Åker så fort Sandra pluggat klart för dagen, vilket kan innebära vilken sekund som helst, eller så kan de dröjja flera timmar!
Fick mitt sommarschema härom dagen och ser att jag JOBBAR när de är modevisning!
De går ju inte, jag ska ju vara med och visa upp underkläderna på Change så de måste jag ringa om idag å ändra jobbtiderna!
Är stolt över Frida som kämpar och är så engagerad i butiken!

Vill än en gång påminna er om att min mobil är avstängd och har ett tillfälligt nummer så jag nås nu på detta nummer tillsvidare 0709-368726.

Nu ska jag packa sen ska jag VÄNTA Å VÄNTA på Sandra min underbara Älskling!!!




PUSSSS






*********************************************************************************

Kommentarer
Postat av: Linda

Vem o hur har du gjort ditt hår???????????????????????????????????????????????????????????????????????????????

2008-05-23 @ 23:03:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0