Städar under sängen...

image413

Idag är det städning som står på schemat!
Har vänt upp och ner på sängen för att damsuga bort damm och ta bort saker som ligger undersängen.
Jisses vad hundhår!!!
Akhela fäller nu och de känns hopplöst att dammsuga när deär lika mycket hundhår efter
en liten stund igen, men nu är de borta för stunden. Skönt att göra ett ryck i bland och städa som fan!
Har en hel del kvar att städa i lägenheten men de tar vi efter denna paus!
Fattar inte hur man kan känna att man inte har några kläder när de
ändå ligger ca 139495ton kläder i lägenheten..de är ju ändå min!
*suck* Skulle vlja slänga allt och köpa nytt om man nu hade haft råd med det!
Men de har man ju inte så de är bara att skaka av hundhåren och slänga in dem i tvätten!

Längtar som bara den tills fredag då jag ska till Tjörn för att fira min 25 års dag.
Ska bli så skönt att få vara hemma då!
Nu är matsedeln klar för lördagskvällen å den har blivit helt perfa!
Hoppas du inte sliter ut dig hemma i köket mamma hehe :-)
Men eftersom vi inte är så många så är de ju inte så mycket att
grejja med som tur är!

NÄ nu gott folk ska jag göra ett ryck till med städningen!
Om jag känner mig själv rätt så kommer jag inte att hinna städa klart idag,
utan kommer få fortsätta i morgon!

Ha de bäst pössss hajjjjjj


Kommentarer
Postat av: Anton DTV

Hej! Hoppas du får en bra vecka, med bra väder och allt vad det innebär :) Vad har du för planer?

2008-05-19 @ 17:23:53
URL: http://detrevannerna.blogg.se
Postat av: Nora

Svar till: Anton DTV
Tack detsamma! Mina planer är att grilla, åka ut med båten, spela lite spel ute i trädgården, dricka vin och njuta av lugnet hemma med mina vänner!
Sen får vi la se man får ju inte planera allt för mycket, man måste ju vara lite spontan oxå!
Ha de fint!

2008-05-19 @ 18:32:01
URL: http://noraeriksson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0