Torsdag!

Idag har jag varit bitter för igår stängde dom av min mobil telefon.
Jag som trodde jag skulle hinna betala när ja fått lön och pengar men ICKE!
Jaja de är ju inte hela världen, de finns ju värre saker!
Så nu har jag ett tillfälligt nummer 0709-368726
Gör inget att jag lägger ut de här eftersom jag ändå inte ska ha de i mer än ett par dagar.
Sedan när mitt normala nummer fungerar så kastar jag de kontantkortet.
Har bara 5 kontantkort kvar nu, snart dax att beställa nya hahaha!
De är bra att ha!






Men ikväll ska jag hem på middag hos Maria L och de ska bli mysigt!
Hon skulle laga till nåt med kyckling och de gillar vi!
Eller rättare sagt, jag uppskattar all mat utan pasta och havregrynsgröt, som jag
levt på lite väl länge nu! Usch, jag vil inte vara pank längre, vill ha ett jobb så man tjänar pengar!

Hur som helst så har dagen varit rätt så bra faktikst.
Städade lite mer förut och idag tog jag mig en titt under min soffa!
Det var ju på gott och ont de...
HERREGUD VA SMUTSIGT!!!
Men jag hittade ett par saker jag saknat som trillat under där!
Men nu är de glänsande rent!

I morgon åker jag och Sandra hem till mina päron.
Vi ska ha en myskväll med mamma och papppa och på lördag
kommer mina närmsta vänner hem på grillfest.

Nu måste jag hoppa in i duschen och sen ut med mitt lilla monster, innan jag flyger bort till Maria!
Hörs kanske senare ikväll!!

kram hajjjjjjjj

Kommentarer
Postat av: alexandra

va mysigt det där låter! Trevligt att åka ner tillsammans med din bästa vän=) hoppas ni får trevligt! kram

2008-05-22 @ 20:44:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0