Brrr va kallt de e ute!

I fredags var jag ju på intervju och även iväg och kollade läget på en annan förskola.
Mina intryck va blandade. På det ena stället kändes det bättre än på det andra.
Så det gick bra allting och jag blev trevligt bemött av rektorer och personal.

Åkte sedan upp till Kallekalle och slappade. Höll på att somna innan han ens kom hem.
Sen blev det film och pizza! Jag orkade inte vara vaken särskillt länge utan det blev en tidig kväll.
Dagen därpå vaknade jag tidigt. Tog en dusch sedan satt jag och kollade på barnprogram :-)
Åkte upp mot karlstad vid elva tiden.
På vägen upp hittade jag en snygg kappa som jag köpte, blev jättenöjd med den faktiskt! En lila!

På kvällen blev det filmkväll hos mig med varma mackor! mumsigt värre.
Somnade dock ifrån filmen vilket inte var sååå uppskattat haha...
Igår åt jag kräftor :-) smällde i mig ett paket och de va sååååååå gott!!!
Dock hatar jag stanken på fingrarna efteråt som inte försvinner i första taget.
Tog en kvällspromenad med Patrik i mörkret, sen blev det kaffe och kolla tv.

Nu när jag kom in här i Patriks lägenhet så låg han och sov!!! haha
Ska sparka upp honom nu!

Ha en bra dag!!!

kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0