Dissade mitt första lärarjobb!

Idag åkte jag ner mot Göteborg för att gå på intervju.
Rektorn som jag satt och pratade med var mycket intresserad av mig och ville prata mycket!
Och när jag menar att han gillade att prata mycket så menar jag verkligen mycket.
Satt på intervju i 2 timmar och sen fick jag säga att jag var tvngen att åka för min parkering hade gått ut.
När jag frågade om när jag skulle få veta om jag fått jobbet eller inte, svarade han att de beslutet,det låg i mina händer om jag ville jobba där eller ej. Jag sa att jag ville tänka på saken. Känns inte som ja vill ta första jobbet som dyker upp och absolut inte när det inte alls var som jag hade trott.
Åkte där ifrån vid 16 och hamnade i de härliga bilköerna. Stressade hem, käkade lite och åkte sedan in till stenungsund där jag skulle träffa 4 rektorer i kommunhuset för information angående lediga tjänster i deras kommun.
I annonsen som jag skickat in till stod det att de sökte 3 tjänster men när jag kom dit var det 6 tjänster som de sökte och vi var 8 stycken som blivit inbjudna till denna info. Jag tycker det lät kanon och vipps hade jag två intervjuver till, på fredag och sedan även 2 i slutet av november. Hoppas hoppas att jag får en av de där tjänsterna. Kom hem vid halv nio och helt slut!!!
har fan suttit ner hela dagen typ. Så nu går ögonen i kors!!

Tidigare idag hände en galen sak oxå, en i familjen råkade köra över ett rådjur, men de va så knäppt för den kom upp från ett djupt dike och kom direkt under bilen så de vart ingen krock. Men det stendog!
Som tur var skadade sig inte personen som körde, å bilen klarade sig nästan helt skadefritt.

Nä jag orkar verkligen inte skriva mer.

Najjjjt


Pösshajj!


Kommentarer
Postat av: Sandra S

Fan va grym du är! PUSSS

2008-11-13 @ 17:33:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0