Dubbelbokat i kalendern, kan bli stökigt!

Telefonen ringer och de vill att man ska komma på intervjuer hit och dit.
Sen är de en rektor som inte accepterat mitt NEJ till tjänsten så han ringer och undrar vad det är för fel på hans förskola, samt vad de andra förskolorna har som inte hans har, av de jag sagt passar nog mig bättre. Vet inte om han någonsin kommer fatta att jag INTE VILL arbeta hos honom!
Ett nej är ju ett nej, och då ringer man ju inte upp och säger att du kan itne tacka nej du får gå på de andra intervjuerna så kommer du inse att du ska vara här sen.
*suck*
Men de är bara att bita ihop och lee!
Det som jag är sååå bra på!!!

Har just nu 4 inbokade intevjuer var av en inte är 100% säker.
Eftersom damen inte kunde lova att hon kan den dag som vi perliminärbokat för intervju så bokade jag en annan på hennes tid. Det blir stökigt om hon nu skulle höra av sig och säga att det funkar! Men de är inte mitt problem utan hennes.
Blev väldigt glad att en skola på orust hörde av sig och ville träffa mig. Jag har varit och arbetat på deras högstadieskola som musiklärare i drygt ett halvår för en massa år sedan ,men nu gällde det ju en tjänst på förskolan.

Idag är jag jättetrött, har varit ute och gått med Akhela och sen sökt massa lägenheter.
Har faktiskt slutat snusa, och det fungerar hur bra som helst! Har onico som jag tar.
Vi får väl se hur länge detta håller eller om man börjar om ett par veckor igen!

Igår var jag och jobbade på Fritids på Hammarö.. stängde och de gick så bra så.
Givetvis var det jättekul att träffa alla ungar igen!

När jag kom hem blev det kvällspromenix med Patrik, sen gick jag hem och halsov på soffan.

Nä nu ska jag knalla mig hemmåt och försöka skriva lite på min uppsats.

Ha en bra torsdag.

Tack alla underbara vänner och familj som finns runt om mig!!!

Kommentarer
Postat av: Mikaela

haha så du gillade inte min film:P

2008-11-20 @ 19:56:48
URL: http://mikaelac.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0