Fredag hela dagen!!



Pratade nyss med min mor och hon berättade att pappsen fick åka till doktorn idag för de va något med ögat.
Hoppas doktorn är snäll mot dig!
Tänker på Dig Pappa!
Usch jag ogillar verkigen att åka till doktorn.
Givetvis är de väldigt bra att vi har dem, men de är läskiga, tycker jag.
De vill bara ge en massa sprutor och ta blodprov.
Fick även höra att en nära vän till familjen ligger på Näl.
Tänker på dig D. det kommer ordna sig!


Hade i morse fått ett mail från Stenungsund, då de vill träffa mig den 11 november.
Skojjigt som bara den att de börja hända lite grejjer nu!!
Det stod att det var informationsmöte om deras förskoleverksamheter, samt att de ville träffa mig 18-19.
Måste dock ring och höra om det är intervju eller om de endast är informationsmöte.
Åker inte ner dit för att sitta på ett möt i en timma och sedan eventuellt komma ner ett par dagar senare
på intervju. Så roligt och billigt är det inte att köra fram och tillbaka!!

I morgon kommer min älskling hit, har fortfarande inte köpt någon present...
Får se vad jag hittar på. Gillar inte att köpa nåt för köpandets skull utan jag vill att de ska vara
något som personen behöver eller något som är personligt.
Förra året fick hon en present som hon ALDRIG kommer att glömma!!!
Kan inte skriva vad det var, men ni skulle sett hennes min när hon öppnade paketet och såg vad det var!

Igår kväll kollade jag och Patrik på en helusel film. " My Sassy Girl" Se den INTE!
Shit va många skitfilmer det finns.

Nu ska jag ta och se om det finns några intressanta tjänster att söka, sedan blir det hem och städa!!!
För det gjorde jag aldrig igår!

Ha de gött hajjjjjjjjj







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0