I pyamas hela dagen!

 

I lördags vid fem tiden kom Sandra hem till mig.
Vi tog ett glas vin eller två och tjötade lite innan vi tog bussen ner till Anna.
Där fick vi thaimat, å det var jättegott.
Anna bjöd på öl å precis när man druckit upp den föregående så stod det en ny på bordet.
Det var lite lurigt för de blev en del.
Senare gick vi till Arenabar och drack en öl. Sen var de hemgång.
Trevligt värre ringde Patrik precis när vi var på väg ut, och frågade om vi ville ha skjuts hem.
Åkte hem å proppade i oss Äpplepajj och tog lite mer vin och låg i soffan och tjöta in allt och inget fram tills klockan blev 06. hehe...
Dagen därpå var det pizza som stod på frukostmenyn. Pyamasarna fick sitta hela på hela dagen!
Orkade inte byta om hehe... Jag satt och kollade i lite kataloger och tidningar och Sandra satt och pluggade.
Senare på kvällen lagade jag en thaigryta som blev supergod!!!

Sandra slocknade vi 20 och jag kollade på en film sedan läste jag även en hel bok :-) Det var längesedan som jag läste en bok som jag själv valt att jag ville läsa.

I morse vaknade jag vi 7, då var Sandra redan upp och pluggade och gjorde sig i ordning.
Så käkade vi frulle sedan gick jag med henne bort mot universitetet. Halvvägs dit ringde Mats från förskoleklassen och undrade om jag kunde komma ut och jobba. "Självklart" sa jag och vände på klacken med Akhela och gick hemåt.
Idag håller jag tummen för att Sandra klarar sina tentor!!!!

Ikväll blir det mys och ett glas vin. Sen i morgon åker jag ner för att gå  på intervjuverna.
Åh äntligen ska jag få träffa familjen Bergström!

Ha de fint!!

Pösshajj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0