Jippie snart kommer Sandra hit!!

Igår kväll var jag hemma och degade. Städade lite och sedan började jag gå igenom massa gamla brev och mail på¨min gamla dator. Låg dubbelvikt nät jag läste igenom en del av min gymnasie tids dagbok. Herregud vad jag har levt loppan.
Hängde knappt med i mina egna svängar när jag läste. Å sicket språk! Tyken som bara den!Jisses.
Fan va jag har varit med om mycket egentligen som jag har glömt, eller förträngt. Min uddevallatid var la inte den sundaste om man säger så. SUPA SUPA SUPA vad ungefär de jag gjorde och så sjung jag lite hahaha.
Nu ska jag och Patrik åka och handla på bergvik. Sen ska jag hem och förbereda kycklingfileerna som jag ska marinera. Dom ska vi äta i morgon!! Mums!

Ikväll ska jag och Sandra hem till Anna och mysa. Sen blir det 100% Nora-och-Sandra-mys!

Ha de så bra!! vi hörs hajjjjjjjjj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0