Känns som fredag idag...

Idag tycker jag att det känns som fredag..men töligt nog är de ju BARA onsdag!!!
Idag har jag varit på universitetet och grejjat lite sedan åkte jag ut och jobbade på skolan.
Det var så roligt idag när de hade tävling.. vi "hängde elver"! haha
Nä då inte riktigt men nästan, de skulle hänga i klätterställningens nät i händerna med fötterna neråt och så tog vi tid på alla som medverkade. Den som klarade av att hänga längst höll i sig i 3.25 minuter. Inte illa alls måste jag säga som bara klarade 54 sekunder hahaha hade många bortförklaringar till varför det gick så dåligt men det var ingen som ville tro på dem.

När jag kom hem tog jag en promenix i mörkret med Akhela. Fan va reflexer man måste ha nu.
Hade reflex halsband och väst på Akhela plus en liten blinkande grejj så man ser henne. Å jag hade reflexväst, sen reflexer runt vaderna samt armarna. SNYGGT!!!
Men jag märker ju själv när jag kör bil nu om kvällarna vad dåligt man ser personer som är ute och går. Så jag är hellre ful och syns när jag är ute i mörkret än att vara snygg och bli på körd!

Knallade förbi hos Patrik för jag tänkte även ikväll sno hans dator... men han va inte hemma...så då kom jag på en sååå bra idee. Eftersom jag inet hade några pengar på mobilen så gick jag in med hans nyckel och ringde till honom från hans hemtelefon och frågade om jag fick gå in i hans lägenhet och låna datorn!!!
Så kan man göra om man vill, men de är inte rätt ;-) hehehe Men det gick bra, å nu sitter jag här och söker fler jobb.
Har bara sökt  5 jobb änsålänge idag... men de blir fler jag lovar!

I morgon ska jag städa och försöka få en tvättid. Inget jag ser framemot men det måste ju göras!

Ha en bra kväll.... pösshajjj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0