Man måste stå på sig!

Idag gjorde jag någon väldigt sur... Jag pajjade någons trevliga måndag totalt. Första dagen på veckan och så får man ett hysteriskt samtal från mig, ett samtal som innehöll ord och inga visor.
JAg har ju fått ett brev om min dator som är i Tyskland för reparation, och det står att jag ska betala 2653kr för att de ska reprarera den. Ringde och krävde att de skulle gå på garantin även om den gått ut. Det kan ju inte få vara möjligt att en dator ska byta moderkort varje år!!!  Gaaaaaaaaaaaashh va arg ja va. Men till slut så visade det sig att det var inte de som skulle lagas...för de va nåt med displayen..moderkortet och hårdisken fick jag ut på garantin, men va fan, displayen har de inte varit fel på innan så jag fattar inte vad de håller på med!
Men nu kommer dator i alla fall att bli lagad och hemlevererad men dock inte den där displayen eller skärmen som de påstod vara fel på. Det känns som de hittar på fel bara för attt man ska betala massa till dem. Jävla idioter!
SUCK!

Nu har jag precis skrivit en cv-kladd och säg den arbetsgivare som kan tacka nej till den person som skrivit de!
Jag är grym på att sälja mig själv. Det är ju viktigt att man sticker ut från mängden och har humor och glimten i ögat med.
Eller, viktigt är det för mig i alla fall som ÄR sån!
När jag funderade på att flytta till göteborg för många år sedan så skulle jag se vad jag hade för möjligheter att uppfylla mina drömmar.
Jag tog en heldag i Götet, sökte jobb och bostad med en kort cv som max var en 3/4 A4. Inom 3 timmar hade jag både jobb och tak över huvudet på redbergsplatsen. Det gäller att tro på sig själv!

Har ju ingen aning om hur andra uppfattar allt jag skriver, men att framhäva sin personlighet och visa att man har visoner i livet tror jag är viktigt.

Nu ska jag sätta på lite kaffe här hos Patrik och sedan bjuda på lite äpplepajj!!! yammiee!

Ha de gött hajjjjjjjjjjj
Idag har jag fördärvat veckan för en dam  ringt och skällt ut kundservice på acer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0