När dagen trots allt blir lyckad!



Vaknade i morse av att " NÅGON" ringde på min dörr. Kände igen den aggressiva påringningen och hostandet på andra sidan dörren och valde då att inte studsa upp ur sängen, men nyfiken som jag är, klädde jag på mig och knallade till grannen och ringde på. Det han ville säga klocka 7.30 till mig var: Nu fungerar tv:n igen!
Men va braaaaa att du säger det till MIG!!!! Kul för honom att hans tv fungerar!´Tänkte jag... men då berättade han att arbetsgubbarna som håller på och gräver och så utanför där jag bor råkat knipsa av en kabel så alla i området blev utan bild på sina tvapparater igår.
Det gav ju och för sig mig en förklaring till varför jag trodde att tiden var ute för min tv igår som vägrade fungera, men trodde det var åldern som gjorde att han lagt av. Men ICKE! Jag blev inbjuden i hans fina lägenhet för att titta på hans omtalande Kakaduva. Trodde den flög lös i lägenheten med tanke på alla fjädrar och skit som låg runt om i den rökfyllda lägenheten som stank skit. Men visst, den va fin och den var snäll.

När jag kom in till mig igen ringde telefonen och då blev de jobb inbokat i kalendern för två dagar.
Det var underbart att komma ut till barnen och personaler på skolan igen.
Jag får nåt lyckorus av allas glada miner när man går över skolgården när man anländer.

När jag kom hem käkade jag lite snabbt sedan gick jag hit, till Patrik och stal hans dator!
Har nu ikväll suttit och sökt jobb... har än så länge sökt 14 jobb.
Orkar nog fasen inte söka fler idag!
Måste ju ha något att göra i morgon oxå innan jag drar och jobbar på eftermiddagen.

Så att från att dagen började dåligt, så blev den ändå mycket bra!!!

Ha de fint hajjjjjjjjj

Kommentarer
Postat av: Sandra S

Hahahahahaha sicken rolig morgon! Nu ska jag bege mig till jobbet själv. Snart ses vi gumman! Älskar och saknar dig och Ackelacka! PUSS

2008-11-05 @ 05:59:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0