Nu börjar det hända grejjer!

Vaknade i morse av att telefonen ringde. Det var en rektor som fastnat för min cv och vill träffa mig snarast!
KUL!! Tyvärr kunde jag inte säga när till honom utan sa att jag återkommer innan veckan är slut om datum.
I dag ska jag säga upp min lägenhet och sedan börja söka ny ner åt Götlaborrrrrg!

Fan va jag längtar efter att få komma bort här ifrån. Men jag VET att jag kommer sakna mycket från värmland oxå.
Vännerna är jag inte så orolig över, riktiga vänner finns kvar, även om man inte bor nära längre. Se bara på mig och Moa, vi har hållt kontakten även fast vi redan efter gymnasiet hamnade på två olika platser med en jävla massa mil emellan.
Ändå är hon en av mina bästa vänner!

Har idag bara sökt 6 jobb har ju sökt en jäkla massa det senaste två dagarna.. har la sökt ca 26 jobb nu.
Jag är sååååå taggad på att komma ut och jobba och även få en LÖN !
Är så jäkla trött på att leva på minimal inkomst nu så jag tror jag spyr på´t.

Tänkte faktiskt göra Patrik lite glad idag. Han kommer ju inte hem förrän ikväll men jag tänkte ta i tu med hans stora berg av disk! Det är väl inte mer än rätt att göra nåt för honon när han är så snäll och låter mig göra olaga intrång i hans lägenhet varje dag?!!

Sedan ska jag snoka i lite gamla C-uppsatser för att få lite tips på aktuell litteratur!!

Ha de gött så länge!!

Kommentarer
Postat av: Mikaela

nämen ska du flytta ifrån karlstad=( kan vi inte ha en avskedsmiddag om det blir så??? inte sett dig på år och dar juh!! Kramis

2008-11-07 @ 19:48:31
URL: http://mikaelac.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0