Äntligen helg!



Åhh vad jag bara njuter av livet just nu!
Livet leker verkligen.
Jag har bara fina vänner runt om mig och jag stortrivs
på min praktiksplats!
Nu äntligen är jag nästan frisk!
Det är ju helt galet vad länge jag varit sjuk!!
I år uppskattar jag verkligen hösten och den ger mig energi och glädje.
Andra år har jag vid denna tiden legat i sängen under täcket och
bara lidit av ångest. Har haft skitjobbigt under hösten och vintern.
Men INTE i år:-)

I kväll ska jag på bio med Johan.
Ska se eagle eye.
Hoppas den är bra!
Den är en timma å 57 minuter. Frågan är ju om Nora Eriksson kan sitta
stilla så länge utan att få ett dampanfall?!!
Jajaja de märker vi!!!

Igår var jag och Em ute och promenerad på skutberget igen.
Jag har verkligen tröttnat på att gå mina vanliga promenader i tråkiga kronoparken och även min
runda runt kroppkärrssjön! Usch och fy säger jag bara!!!
Tycker det är kul att Em gärna följer med för de är så härligt att gå och småprata om allt och inget!

I morgon blir det tjejkväll hemma hos Em och vi ska kolla på sex and the city-filmen.
Jag har inte sett den. De ska bli lite kul faktiskt å se.

I dag har jag haft sovmorgon för istället för praktik så jobbar jag istället.
Slutar vid 17 idag...har nyss varit ute och varit rastvakt och de va fan kallt å stå där ute.
Men barnen dom springer runt och har inte så mycket kläder på sig för de blir så varma.

Igår kom de och hämtade min dator så nu får vi väl se om de kan laga den och att de går på garantin.
Har ingen aning om hur länge den kommer att vara borta, men jag hoppas den kommer tillbaka nästa vecka!
För sedan ska jag ju skriva massa om praktiken.

Saknar mamma och pappa så om ett tag ska jag hem till underbara tjörn och ha lite semester tänkte jag.
De kan jag och Akhela behöva !!

Nä nu ska jag aktivera de små barnen snart så de har lite att pyssla med!!

ha en bra helg!!!

pöss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0