Bra start på dagen!



Vaknade i morse av att telefonen ringde, å ringde å ringde, men den dumma idioten ville ju aldrig lägga på så
jag va tvungen att gå upp och svara!
De va visst ingen idiot som ringde, de va Nina och de hon ville va att bjuda över mig på frukost!
Kan de bli bättre??
Hoppade i kläderna och gick över till henne och Evelina.
När vi käkat klart åkte vi till Göksäter (lilla Ullared), och handlade massa "behövliga" saker!
Man kan ju inte gå där utan att köpa något när allt är så snuskigt billigt!!!
De va kul att komma iväg och göra nåt på förmiddagen, men nu ligger jag efter i mitt "tids-schema"!
Så nu blir det till att sänka en kopp kaffe å sen åka till Bibblan och låna böcker!!

Sen får vi se vad dagen erbjuder för roligheter!

Ha de göttt!!!
Pösshajj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0